Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

Γιατί χάος;


Μετά την ταινία " στο μυαλό του Τζον Μάλκοβιτς " και μετά τα sequels (βλέπε ράδιο αρβύλα) άφησα τη φαντασία μου να οργιάσει σκεπτόμενη πως θα ήταν η ταινία " στο μυαλό της Ευγενίας Σαμαρά "... Πως θα έφτανε εκεί ο πρωταγωνιστής;; Σίγουρα δε θα έβρισκε πόρτα , όπως ο John Cusack , ούτε καν παράθυρο για να είμαι ειλικρινείς. Ίσως καμιά χαραμάδα, μικρή , σαν αυτή του τοίχου του Πύραμου και της Θίσβης! Και τι θα έβρισκε εκεί ;; Δεν ρωτάω εσάς, η ερώτηση απευθυνόταν ξεκάθαρα σε εμένα , οπότε αφήστε τις εξυπνακίστικες ατάκες κατά μέρους! Η απάντηση ήταν μία.. ΧΑΟΣ !!! Γιατί χάος; Γιατί αυτή η λέξη περιγράφει με τον καλύτερο τρόπο τι επικρατεί στο κεφάλι μου! Αφού έκανα αυτή τη συγκλονιστική ανακάλυψη (!) και μιας που μου έλειψε ο καιρός που έγραφα στο glenti και μιας που , let's face it,  λεφτά για ψυχολόγους δεν έχουμε, αποφάσισα να φτιάξω αυτό το blog ( ναι zormar.blogspot.com με επηρέασες και εσύ). Η ιδέα είναι να παραθέτω εδώ ένα κομμάτι από τις σκέψεις μου , ένα κομμάτι από αυτά που θέλω να σχολιάσω, ένα τραγούδι που μου κόλλησε, μια φωτογραφία που τράβηξα , την άποψη μου για κάτι που είδα ή άκουσα, μια σοφή ατάκα... Με λίγα λόγια το blog αυτό θα είναι η καταγραφή του χάους. Αααα!! Είστε ελεύθεροι να κρίνετε όσο θέλετε το χάος μου...  Άλλωστε η κρίση σας δεν καθορίζει το ποια είμαι εγώ... αλλά το ποιοι είστε εσείς!! (Από πίσω κείμενο: όποιο σχόλιο δεν μου αρέσει θα το σβήνω και θα σας βρίζω και από πάνω!! ) Καλώς σας βρήκα λοιπόν...

5 σχόλια:

  1. το χάος είναι καλό!! αλλιώς ειδικά εμείς, θα αυτοκτονούσαμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάτι πρέπει να κάνεις σε σχέσε με το background και τα γράμματα γιατί είναι λίγο κουραστικά στην ανάγνωση.καλη αρχή πάντως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απίστευτο που δεν το έσβησες ή δεν τον έβρισες τον "Ανώνυμο¨!! Καλή πρόοδος χωρίς τους ψυχολόγους και καλή αρχή!!:)Peace:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή